Blog List

Wednesday 17 May 2017

Iniki Runner adidas Originals Versi Baharu, Sneakers Paling Unggul Musim Ini


“White Is The New Black”, Timberland Perkenal Koleksi Pakaian White Washed
Koleksi Musim Bunga 2017 Timberland kali ini menerapkan dengan trend warna putih. 

Tekstur kanvas lasak, kemasan denim dibasuh dan jahitan yang santai menyampaikan sehelai pakaian “washed white” Timberland unik.
Foto – Arkib Wanista
imberland telah menggabungkan muted tones, rawatan cucian fabrik, dengan fabrik distressed ke dalam koleksi baju kemeja lelaki dan seluar kasual. Didapati dalam pelbagai kesesuaian dan gaya, tekstur kaya dan menarik baju dan seluar koleksi ini akan melengkapkan trend musim bunga ini dengan gaya klasik tanpa usaha.
Foto – Arkib Wanista
Terdapat dalam pelbagai bayangan, termasuk parka, jaket pendek, dungaree dan seluar pendek, Timberland turut menawarkan koleksi pakaian wanita yang light-washed melambangkan trend worn-in white, dengan fabrik ringan, chambray yang bernafas atau denim, supaya peminat wanita Timberland sentiasa bersedia untuk pengembaraan setiap hari. Padankanlah pakaian white-washed ini dengan slip-ons atau sandal kegemaran anda untuk mencipta rupa musim bunga sempurna.
Foto – Arkib Wanista
Foto – Arkib Wanista
Untuk informasi lanjut tentang Timberland, sila layari www.timberland.com.
For further information log on website :
https://www.wanista.com/2017/128279/iniki-runner-adidas-originals-versi-baharu-sneakers-paling-unggul-musim-ini/

No comments:

Post a Comment

Advantages and Disadvantages of Fasting for Runners

Author BY   ANDREA CESPEDES  Food is fuel, especially for serious runners who need a lot of energy. It may seem counterintuiti...