Blog List

Wednesday 17 May 2017

Koleksi Lebaran Zalora Ilham Empat Pereka Handalan

Author
By 

RAMADAN bakal menjelang kira-kira dua bulan dari sekarang. Kemudian, datang Syawal, bulan keraian seluruh umat Islam yang disambut penuh kemeriahan. Sudah menjadi kelaziman ramai untuk menempah dan membeli pakaian baharu sempena hari raya Aidilfitri.
Jangan terlewat melakukan persediaan kerana dikhuatiri pakaian idaman anda akan habis sebelum sempat dibeli. Begitu juga tempahan, tukang-tukang jahit pasti akan menutup tempahan tidak lama lagi.
Selain berkunjung ke butik-butik sedia ada atau menempah pakaian hari raya, butik dalam talian Zalora juga menjadi alternatif popular. Tahun ini, koleksi lebarannya menghimpunkan rekaan menawan daripada empat pereka tempatan iaitu Fiziwoo, Nurita Harith, Syaiful Baharim dan Zery Zamry.
Kesemua koleksi lebaran ilham empat pereka itu kini boleh didapati di laman web Zalora. Berikut merupakan pecahan empat koleksi tersebut untuk rujukan anda.
Kredit foto: Zalora
For further information log on website :
http://www.pepatung.com.my/fesyen/koleksi-lebaran-zalora-ilham-empat-pereka-handalan.htm

No comments:

Post a Comment

Advantages and Disadvantages of Fasting for Runners

Author BY   ANDREA CESPEDES  Food is fuel, especially for serious runners who need a lot of energy. It may seem counterintuiti...