Blog List

Monday 21 August 2017

Sunplay Skin Aqua Super Moisture Essence, Pelindung UV Dengan Formula Kelembapan Terunggul


Sunplay Skin Aqua Super Moisture Essence, Pelindung UV Dengan Formula Kelembapan Terunggul
Sunplay Skin Aqua Super Moisture Essence, pelindung UV dari Jepun dirumuskan dengan formulasi terkini yang bukan sahaja memberikan anda perlindungan UV SPF50 PA++++ yang berpanjangan tetapi juga dirumuskan dengan 4 ramuan kelembapan yang hebat (iaitu Super Hialuronik Asid, Nano Hialuronik Asid, Asid Amino dan Kolagen) untuk membekalkan kulit dengan kelembapan yang terunggul dengan serta-merta dan berpanjangan.
Foto – Arkib Wanista
Teksturnya amat ringan, tidak melekit, amat mudah disapu dan diserap kedalam kulit agar kulit terasa segar, selesa dan boleh bernafas secara bebas. Dengan teksturnya yang ringan seperti air, pelindung UV Skin Aqua sesuai sekali untuk kegunaan harian, malah ia juga berfungsi sebagai asas solekan yang baik.
Sunplay Skin Aqua Super Moisture Essence sesuai digunakan pada bahagian muka dan badan dan ia didatangi dengan perlindungan UV SPF50+ PA++++ yang tinggi untuk mencegah kerosakan pada kulit disebabkan oleh sinar UV. Ia telah diuji kesan alergi, bebas daripada pewarna, pewangi dan minyak mineral dan oleh itu sesuai untuk kulit sensitif.
Sunplay Skin Aqua Super Moisture Essence (RM55.90) kini berada secara eksklusif di Watsons seluruh negara.
For further information log on website :
https://www.wanista.com/2017/130244/sunplay-skin-aqua-super-moisture-essence-pelindung-uv-dengan-formula-kelembapan-terunggul/

No comments:

Post a Comment

Advantages and Disadvantages of Fasting for Runners

Author BY   ANDREA CESPEDES  Food is fuel, especially for serious runners who need a lot of energy. It may seem counterintuiti...